Studenti druhého ročníku vysoké školy MÚVS při ČVUT hodnotili, co jim osobně při adaptaci pomohlo a co v rámci adaptace očekávají.

Přátelský přístup a atmosféra

Většina klade důraz na příjemný, otevřený a přátelský přístup od kolegů i manažera. Někteří oceňují, když si i se svým šéfem mohou hned od začátku tykat. Očekávají shovívavý, vstřícný a trpělivý přístup, aby se nemuseli bát se na něco zeptat. Uvítají mentora, který umí zaškolovat.

Součástí týmu

Chtějí se cítit součástí týmu. Za standard považují, že budou první den v práci představeni dalším kolegům. Uvítají neformální oběd, seznamovací večírek nebo jinou mimopracovní aktivitu či teambuilding.

Nadřízený a zpětná vazba

Od šéfa očekávají častou zpětnou vazbu a komunikaci na rovinu.

Směřování firmy

Je pro ně důležité se seznámit s firemní politikou, kulturou, vizí, misí a hodnotami. Chtějí rozumět tomu, kam firma směřuje, a vidět souvislosti.

Promyšlená a smysluplná forma a obsah zaškolení

Očekávají dostatečné a kvalitní informace, předávané srozumitelně a postupně. Preferují zaučování na konkrétních příkladech a postupech.

Je pro ně důležité se detailně a srozumitelně seznámit s pracovními postupy a procesy. Za standard považují provedení po prostoru firmy a seznámení s pracovištěm.

 

O adaptaci detailněji a finančním pohledem si můžete přečíst v blogu: Jak ušetřit na adaptaci zaměstnanců.

Share Button
Ideální adaptace očima generace Y
Štítky:    

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top